Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


konfigurace_smtp_odesilani_posty_pro_mozillu_thunderbird

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
konfigurace_smtp_odesilani_posty_pro_mozillu_thunderbird [2012/08/03 13:30] – Update na Exchange 2010 molhaneckonfigurace_smtp_odesilani_posty_pro_mozillu_thunderbird [2014/08/13 17:09] (aktuální) – Aktualizace pro Exchange 2013 a Avast 2014 molhanec
Řádek 1: Řádek 1:
-====== Konfigurace SMTP (odesílání pošty) pro Mozillu Thunderbird ======+====== Nastavení Mozilly Thunderbird ======
  
-{{:images:thunderbird_smtp2010.png?nolink|}}+{{::thunderbird_exchange2013.png?nolink|}}
  
 Kromě toho musí být při vytváření správy v položce **Od (From)** vybrán účet s vaším ústavním emailem: Kromě toho musí být při vytváření správy v položce **Od (From)** vybrán účet s vaším ústavním emailem:
  
 {{:images:thunderbird_from.png?nolink&|}} {{:images:thunderbird_from.png?nolink&|}}
- 
-Při prvním pokusu se odeslání pravděpodobně nepovede, ale kromě chybového hlášení (které odklikneme) se zároveň objeví dialog pro přijmutí neznámého certifikátu (pozor: minimálně u verze Thunderbirda 14.0 docházelo k tomu, že toto okno je někdy překryté vlastním oknem s odesílanou zprávou). 
- 
-{{:images:thunderbird_certifikat.png?nolink|}} 
- 
-Po přijmutí certifikátu by mělo odesílání fungovat. 
  
 ===== Upozornění pro uživatele Avastu ===== ===== Upozornění pro uživatele Avastu =====
  
-U antiviru Avast! 7 Pro došlo k tomu, že při zapnutém Mailovém štítu nefungovalo odesílání mailůPokud je toto i váš problém, tak v hlavním rozhraní Avastu v sekci //Rezidentní štíty//\//Mailový štít// klikněte na //Pokročilé nastavení//vyberte //SSL účty// zkontrolujte, že u řádku **cas.cz SMTP** je port **587** a šifrování **TLS**Pokud ne, je nejjednodušší takový řádek smazat, Avast si ho vytvoří znovu a korektně. +Pokud se používá antivir Avast, možná nebude pošta fungovatTeoreticky by měl fungovat [[http://www.avast.com/cs-cz/faq.php?article=AVKB91|tento postup]]. Pokud nefunguje, dá se jako dočasné řešení vypnout kontrola SSL poštovní komunikace – v hlavní obrazovce Avastu 2014 zvolit Nastavení, Aktivní ochrana, kliknout na ozubené kolečko u Poštovního štítuzvolit Testování SSL a odškrtnout Testovat SSL připojeníPotvrdit okna tlačítkem OKPak by již pošta měla fungovat.
- +
- +
-{{:images:thunderbird_avast.png?nolink|}}+
/usr/local/www/dokuwiki/data/attic/konfigurace_smtp_odesilani_posty_pro_mozillu_thunderbird.1344000633.txt.gz · Poslední úprava: 2012/08/03 13:30 autor: molhanec

Donate Powered by PHP Valid HTML5 Valid CSS Driven by DokuWiki