HELPDESK - iFIS

tel.: 266-052-269


Manuály

iFIS - manuály - Manuály pro různé nastavení v programu iFIS


Nastavení prohlížeče Internet Explorer pro iFIS - export souborů do MS-Word,MS-Excel,TXT,HTML

1. Příčinou může být aktivované „automatické blokování samostatně otevíraných oken“
Vypnete jej v menu NástrojeBlokování automaticky otevíraných okenVypnout Blokování automaticky otevíraných oken

IE - video-návod - jak vypnout blokování vyskakovacích oken a nastavení ověřovacích serverů IFIS v IE


2.Všechny 4 servery systému iFIS musí být zařazeny mezi „důvěryhodné servery“
Nastavení se provede v prohlížeči v menu NástrojeMožnosti InternetuZabezpečeníDůvěryhodné serveryServery

Mezi důvěryhodné servery zařaďte tyto:

PRAHA:
https://bifur.eis.cas.cz
https://bofur.eis.cas.cz
https://bombur.eis.cas.cz
https://balin.eis.cas.cz

BRNO:
https://fis-web1.ipm.cz
https://fis-web2.ipm.cz


3. Dále je nutné nastavit „Vlastní úroveň zabezpečení“ v poli „Úroveň zabezpečení této zóny“

A) položka „Různé“ - podvolba: Blokovat automaticky otevíraná okna - vyberte volbu „Zakázat“

B) položka „Stažení“ - podvolba: Automatické dotazování při stahování souborů - vyberte volbu „Povolit“

C) položka „Stažení“ - podvolba: Stažení písma - vyberte volbu „Povolit“

D) položka „Stažení“ - podvolba: Stažení souboru - vyberte volbu „Povolit“


4. Příčinou problémů s tiskem můžebýt naistalování tzv. toolbarů přímo v aplikaci MS Internet Explorer. Tyto „toolbary“ blokují samostatně otevíraná okna, tedy i okna s vytištěným souborem.

Nejčastěji se jedná o ICQ Toolbar, Yahoo Toolbar, Google Toolbar atd.

pokud je takovýto toolbar v systému nainstalován, je třeba jej odinstalovat!


5. Pokud body 1-4 viz. výše nepomohou, je nutné nastavit MS Internet Explorer do továrního nastavení a opakovat body 1-4 !!!