Obsah
Filtrace nežádoucí pošty (spamu)
Veškerá pošta doručovaná přes internet prochází antispamovým a antivirovým systémem Ironport, který podle mnoha kritérií hodnotí její obsah a na základě výsledků jednotlivých testů přidělí dané zprávě určitou pravděpodobnost, že se jedná o spam.
Filtrování zpráv lze v Microsoft Outlooku nebo webovém rozhraní nastavit přes nastavení Pravidel, ostatní poštovní klienti filtrování pošty také většinou podporují, ale i když nepoužíváte MS Outlook je lépe nastavit si přes něj nebo pomocí webového rozhraní pravidla ve vlastní schránce, protože tato pravidla se pak automaticky aplikují přímo na serveru a ve vašem poštovním klientu pak už nic nastavovat nemusíte.
Příklad:
Zpráva byla doručena do vaší schránky, V předmětu zprávy je kromě původního předmětu také řetězec znaků „[Marketing]„. Chcete, aby všechny zprávy takto označené, byly automaticky přesunuty do složky „Odstraněná pošta“.
MS Outlook 2010
Na kartě Domů→Pravidla→Spravovat pravidla a upozornění…, ve starších verzích přes nabídku Nástroje→Pravidla a upozornění, vytvoříte v průvodci nové pravidlo pro zprávy „s určitými slovy v předmětu“, které zprávy s řetězcem “[Marketing]„ přesune do složky „Odstraněná pošta“.
Webové rozhraní
Necháme zobrazit všechny možnosti:
v levém sloupci vybereme Uspořádat e-mail a pod Pravidla složky Doručená pošta vybereme Nové…:
Následně pak vybrat V poli Předmět obsahuje slova, zadat “[Marketing]„ a potvrdit. V nabídce Proveďte následující kroky: vybrat Přesunout zprávu do složky…, vybrat „Odstraněná pošta“ a potvrdit:
MS Outlook 2003, 2007
Přes nabídku Nástroje→Pravidla a oznámení, vytvoříte v průvodci nové pravidlo pro zprávy „s určitými slovy v předmětu“, které zprávy s řetězcem “[Marketing]„ přesune do složky „Odstraněná pošta“.